هایجک عجیب در فوتبال ایران | رودست صنعتی‌ها به استقلال؟ نتیجه بازی اسپانیا و گرجستان+ ویدیو گل‌ها و خلاصه بازی(۱۰ تیر ۱۴۰۳)| یک مدعی واقعی ویدیو گل اول انگلیس به اسلواکی توسط بلینگام در یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) | جود قهرمان سه‌شیرها! پخش زنده بازی اسپانیا و گرجستان در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین نتیجه بازی تیم ملی انگلیس و اسلواکی در یورو۲۰۲۴+ ویدئو گل‌ها و خلاصه بازی| ساوت‌گیت خوش‌شانس! پرسپولیس برای بازیکن جوان شرط گذاشت نقش پر رنگ هوادار متمول برای حفظ سه بازیکن پرسپولیس پرسپولیس به دنبال مدافع چپ آلومینیوم وضعیت نامشخص گاریدو در پرسپولیس پرسپولیس مدافع قطری را می‌فروشد بررسی وضعیت مهم‌ترین سالن ورزشی مشهد | اوضاع جهنمی سالن بهشتی! + ویدیو آقایی‌پور به خاطر استقلال ازپای پله هواپیما برگشت پخش زنده بازی انگلیس و اسلواکی در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ (۱۰ تیر ۱۴۰۳) + پخش آنلاین جلالی: باشگاه با هر بازیکنی خواست مذاکره کند توافق نهایی شهریار مغانلو با اتحاد کلبا اختلاف ۱۲ میلیارد تومانی اوسمار ویرا با پرسپولیس! مدافع تیم آخر لیگ یک در پرسپولیس! پرسپولیس در فکر تمدید قرارداد فرجی یک بازیکن ۳۰ میلیاردی در لیست استقلال! بازگشت اسماعیلی‌فر به پرسپولیس؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

نسخه نکونام برای رستگاری آبی‌ها

  • کد خبر: ۱۷۰۹۰۶
  • ۰۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۸
نسخه نکونام برای رستگاری آبی‌ها
برنامه سرمربی استقلال برای ترمیم خطوط مختلف تیمش مشخص شد.

هواداران استقلال پس از تعیین‌تکلیف اوضاع نیمکت تیمشان و انتخاب جواد نکونام به‌عنوان سرمربی جدید، چشم‌انتظار آن هستند تا براساس خواسته‌های سرمربی، فعالیت نقل‌وانتقالاتی استقلال آغاز شود. گفته می‌شود که نکونام فهرست بازیکنان لازم و فهرست بازیکنان مازاد را تنظیم کرده و قرار است در جلسه‌ای با مدیران باشگاه استقلال، این فهرست‌ها بررسی شوند و فعالیت نقل‌وانتقالاتی آبی‌پوشان آغاز شود. نکونام با توجه به ناکامی استقلال در قهرمانی در لیگ‌برتر و جام‌حذفی در فصل گذشته به‌دنبال تغییر و تحولات در فهرست آبی‌هاست.

دروازه‌بان اروپایی در نزدیکی آبی‌ها

نکونام در خط دروازه تیمش تصمیم به تغییر دارد و درحالی‌که قرارداد حسین حسینی به پایان رسیده است و علیرضا رضایی همچنان با استقلال قرارداد دارد، گفته می‌شود که نکونام تمایلی به حفظ این دو دروازه‌بان ندارد و می‌خواهد تغییراتی را در خط دروازه تیمش انجام بدهد. نکونام برای انتخاب دروازه‌بان شماره یک تیمش به‌دنبال جذب حسین پورحمیدی یا یک دروازه‌بان خارجی است.

گفته می‌شود با توجه به هزینه سنگین رضایت‌نامه پورحمیدی، احتمال حضور این دروازه‌بان جوان در استقلال کم‌رنگ است و احتمالا یک دروازه‌بان خارجی به فهرست استقلال اضافه خواهد شد. درحالی‌که گفته می‌شد محمدرضا اخباری هم در تیررس استقلالی‌ها قرار دارد، گویا سرمربی جدید آبی‌پوشان تمایلی به جذب او ندارد و از میان پورحمیدی و یک دروازه‌بان خارجی، گزینه حضور در دروازه استقلال انتخاب خواهد شد.

ترمیم خط دفاعی با ۲ خروجی احتمالی

نکونام ادامه همکاری با رافائل سیلوا و کوین یامگا را یکی از اولویت‌هایش بیان کرده است و با توجه به قرارداد این دو بازیکن، استقلالی‌ها مشکلی برای تداوم همکاری با آن‌ها ندارند. در پست دفاع میانی هم نکونام حفظ محمدحسین مرادمند را در برنامه‌هایش گنجانده است و گویا تمایلی به ادامه همکاری با عارف غلامی ندارد و این مدافع که جزو بازیکنان باتجربه در اردوی استقلال محسوب می‌شود، در مسیر جدایی از جمع آبی‌پوشان قرار گرفته است. نکونام برای جانشینی غلامی به‌دنبال متقاعدکردن عارف آقاسی است و اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، آقاسی جانشین غلامی در مرکز خط دفاعی استقلال می‌شود.

در سمت راست خط دفاعی با توجه به حضور کوین یامگا و صالح حردانی، جواد نکونام تصمیمی برای تغییر در این پست ندارد، اما گویا در سمت چپ خط دفاعی آبی‌ها، قرارداد جعفر سلمانی تمدید نخواهد شد. سرمربی جدید استقلال برای تقویت سمت چپ خط دفاعی تیمش به‌دنبال جذب محمد نادری است و گفته می‌شود که در صورت قطعی‌شدن انتقال نادری به استقلال، سلمانی از جمع آبی‌پوشان جدا خواهد شد. آینده کاری ابوالفضل جلالی هم در استقلال نامشخص است و گفته می‌شود قرار است در روز‌های آینده جلسه‌ای میان جلالی و مدیران باشگاه استقلال انجام شود تا درباره فسخ یک‌طرفه جلالی تصمیم گرفته شود.

بوشهری‌ها، مسئله اصلی خط هجومی استقلال

در خط هجومی آبی‌ها، بی‌شک مهم‌ترین مسئله‌ای که استقلال با آن روبه‌روست، تمدید قرارداد دو ستاره بوشهری فصل گذشته‌شان، یعنی محمد محبی و مهدی قایدی است، آن‌هم درحالی‌که محبی فقط یک فصل دیگر با باشگاه سانتاکلارای پرتغال قرارداد دارد، اما قایدی هنوز سه فصل دیگر تحت قرارداد باشگاه شباب‌الاهلی است. مدیران آبی‌پوش با مسئولان باشگاه پرتغالی در زمینه پرداخت هزینه رضایت‌نامه محبی در حال مذاکره هستند.

طبق آخرین مذاکرات، قرار است استقلالی‌ها در سه قسط ۲۰۰ هزاریورویی هزینه رضایت‌نامه محبی را پرداخت کنند و این مسئله با تأیید مسئولان باشگاه پرتغالی هم همراه شده است و به نظر می‌رسد در روز‌های آینده خبر انتقال دائمی محبی به استقلال رسانه‌ای شود. بر خلاف محبی، آبی‌ها وضعیت متفاوتی را برای دائمی‌کردن قرارداد قایدی دارند.

استقلال در فصل گذشته هم برای پرداخت هزینه‌های انتقال قرضی قایدی به باشگاه اماراتی بدقولی‌های فراوانی داشت و حالا که این وینگر بوشهری مشتریانی از باشگاه‌های عربستانی و قطری دارد، شاید شباب‌الاهلی ترجیح دهد که بازیکنش را در ازای قراردادی بهتر به این باشگاه‌ها واگذار کند. همچنین با توجه به باقی‌ماندن سه فصل از مدت قرارداد قایدی با شباب‌الاهلی، مدیران باشگاه استقلال برای دریافت رضایت‌نامه او کار بسیار دشواری دارند؛ به‌ویژه آنکه آن‌ها نمی‌توانند دوباره قرارداد قرضی با مبلغ مناسب با قایدی داشته باشند. چون طبق قوانین جدید، انتقال قرضی لژیونر‌ها ممنوع است و آبی‌ها باید برای دائمی‌کردن قرارداد قایدی تلاش کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->